Thursday, March 31, 2011

melayu umno tak ada cite lain

Skandal Video Blue Rahim Thamby Chik Memalukan Melayu

Tulang Besi beranggapan UMNO dan Najib tiada modal dalam poltik kecuali fitnah seks murahan seakan standard akhbar tabloid. Kalau nak harapkan ekonomi, lagi tak boleh harap memandangkan negara2 lain di Asia Tenggara menyaksikan pertumbuhan ekonomi yang lebih tinggi dari Malaysia hatta Thailand yang huru hara itu.

Kalau nak harap moral, MAlaysia terkenal dengan kes pembuangan bayi dan anak luar nikah yang semakin meningkat.

Kalau nak harap agama, lagilah teruk. Apa yang kita nak harapkan dari Perdana Menteri yang meluluskan lesen judi bola.

Kalau nak harap Melayu, RM52 juta saham Bumiputra hangus, tanah surau di Rawang mereka gadai pada taukeh, DEB gagal mencapai matlamat, orang MELAYU masih lagi termiskin berbanding kaum India, tanah2 rezab Melayu habis tergadai di bawah UMNO dan banyak lagi.

Kalau nak harapkan keadilan dan kesaksamaan, kita lihat sendiri bagaimana mahkamah Malaysia dilacurkan untuk kepentingan UMNO.

Habis tu, penghabisan sekali UMNO taja blogger2 yang hanya tahu bincang pasal seks dan tepi kain orang. Selepas itu, Najib "taja" Rahim Thamby Chik untuk buat video blue kononnya ia dilakonkan oleh Anwar Ibrahim. Tapi, satu dunia tahu Rahim Thamby Chik tak boleh percaya punya manusia. Bila dia kata video blue tu dalamnya Anwar tiada sapa yang percaya.

No comments:

Post a Comment