Sunday, September 13, 2009


UMNO SUDAH TIADA KEMALUAN LAGI.
Umno tidak kira Presiden hingga ke ahlinya yang terkebawah sekali memang sudah hilang akal dan tak tahu malu lagi? Kenapa? Ada ke patut dengan muka selumber saja masih berdegar degar sembang pasal nak bertanding dan bakal menang di Bagan Pinang.

Apa lu ingat rakyat bodo ka?

Apalah salahnya dalam situasi Umno/Bn sedang menghadapi defesit kepercayaan rakyat sekarang ini bertindak bijak untuk kali pertama dengan menarik diri daripada bertanding di Bagan Pinang. Jika Umno tarik diri sekali pun lesen “B” (Bacul)” tu akan utuh kekal milik Umno dari dulu kini dan selamanya. Kenapa perlu bertanding?

Sedangkan di Permatang Pasir dulu pun Umno tak bertanding juga dan BACUL tetap kekal bersama Umno. Kalau Umno bertanding sekali pun memang sudah sah awal-awal lagi akan kalah. Malu besar nanti.

Jika Umno tak bertanding paling kurang bilangan kekalahan masih dapat dipertahankan pada angka 7 sahaja…. Lagi pun Najib sepatutnya bawalah Rosmoh jalan-jalan ke Monggolia ke dengan kapal selam yang baru beli tu.Mungkin Razak Baginda boleh tunggu kat sana, kan kan kan?


Jika Umno bertanding? Siap kau Umno... Aku ganyang kau cukup-cukup..aku tenyeh kau dengan isu minyak yang kau naikkan harga tu ... siap kau..

No comments:

Post a Comment