Sunday, September 13, 2009


Masihkah ada kata-kata yang lebih baik daripada perkataan ini? TIDAK. Tiada kata lagi secantik bahasa untuk menggambarkan marah rakyat yang beragama Islam terutamanya ketika sedang bersiap siaga menyambut Aidilfitri dengan berita ini. Berita yang disampaikan sahabat pRo ErDoGeN yang di petik daripada Greenboc amat memilukan.


Menegakkan Islam, taik kucinglah… Berita Perlantikan pemimpin Umno itu sebagai orang penting di syarikat arak ini yang secara kebetulan berlaku apabila Presiden Umno Najib Abdul Razak mengisytiharkan Umno sebagai parti Islamik semalam itu mengundang kritikan dari Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat Badrul Hisham Shahrin amatlah menyedihkan seluruh umat Islam Negara.

Kesedihan ini pasti dapat dirasakan seluruh umat islam yang berada di Bagan Pinang yang bakal berhadapan dengan PRK tidak lama lagi. Hancur luluh perasaan umat Islam di Bagan Pinang dengan berita perlantikan ini dan ini telah membuktikan secara terang dan jelas bahawa umno adalah sebuah parti pukimak yang haram jadah tidak patut disokong lagi.

Cuma yang baghalnya nanti di Bagan Pinang ialah pengundi Pos yang jumlahnya dikira banyak… Tapi jangan lupa tidak semua tentera tu pun menyebelahi BN. Sama-samalah berdioa dan berusaha untuk melenyapkan sebuah parti yang telah lama melakukan pendustaan terancang terhadap rakyat.
Baca artikel seterusnya di Greenboc and pRo ErDoGeN to find out more how pukiMAK the UMNO is..

No comments:

Post a Comment